Tuesday 4 June 2013

dup dap dup dap ##version 3

hah..belum abis nebes lagi..ade lagi sehari aku nk lepaskan semua kerisauan...1 jun 2013 adalah ari bersejarah jugak bagi aku & incik asben...mane idaknye..semua sedia maklum 1 jun adalah public holiday...aku isau owg xdatang je...yela...da la jauh..mau jam nnti....

makeup utk sanding cik mas pulak...rupenye2 mas ni kawan kepada budak netball..kecik je dunia nie kan..huhuhu...die makeup not bad la...aku suke ngan sentuhan die










mak andam junior







stuck kt sini sbb kene bayo tol

boleh lak depa lupe bawak duit tol





sambut annyversry angah & kak ngah


owg yg aku xjangka akan datang ke majlis aku
aku cm xcaye komando wat muke kiut..huhu
kak zura & kak miza
hemah devi


haz & dya
tasha pun datang...terharu tau
bff
karma incik asben
yun pun datang
ni wajib datang nih






No comments:

Post a Comment